Wywiad : 1. Od roku 2014 przyjmuję lek o nazwie ..., który w dołączonej ulotce ma opis, że może wpływa na układ moczowy, chociaż lekarz przepisujący ten lek raczej się z tym nie spotkał. Od drugiej połowy roku 2014, do chwili obecnej, odczuwam takie objawy, jak: problemy z oddawaniem moczu (czekanie nawet do 10 minut w WC), zmniejszone ciśnienie moczu, oddawanie moczu w nocy (ale tylko, gdy budzę się do dzieci, raczej nie wstaję z powodu konieczności oddania moczu, chodź czasami to występuje), częste oddawanie moczu (co 2h), parcie na mocz bez możliwości jego oddania lub oddanie wtedy bardzo małych ilości. 2. 23.11.2019 – W tym dniu miało miejsce około 4-5 masturbacji… Wieczorem, podczas oddawania moczu na siedząco, poczułem jakby coś wypadło z cewki moczowej. Mocz w WC był koloru czerwonego, co oznaczało krew. Pojawił się ból w okolicy lewego jądra, promieniujący. Stawiłem się na SOR. Stwierdzono, że najprawdopodobniej był to kamieo z nerki i odesłano mnie do domu z zaleceniem picia wody. 3. 24.11.2019 – Krew się nasilała, mocz miał intensywnie czerwony kolor, pojawi...