14.03.2020 - 15.03.2020, Warszawa (mazowieckie)
  • Tematyka: Marketing i Zarządzanie
  • Specjalizacja: Wszystkie specjalizacje
  • Miejsce: Warszawa, ul.Wolność 2, Warszawa
  • Organizator: AMT SZKOLENIA DLA LEKARZY
  • Kontakt: 502503188
  • WWW: http://www.szkolenia-dla-lekarzy.pl
  • Koszt uczestnictwa: 3700
Przysyłanie zgłoszeń: 13.03.2020,
Moźliwość polecania konferencji dostępna dla zalogowanych użytkowników
Zaloguj się i podziel się z innymi lekarzami informacją czy warto się wybrać na tę konferencję. Plusik 0 lekarzy poleca Minusik 0 lekarzy nie poleca
  • Informacje dodatkowe:
    SZCZEGÓŁY SZKOLENIA Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ Marketing – definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług Budowanie wizerunku i marki Promocja i komunikacja placówki medycznej – narzędzia online i offline Gdzie należy się reklamować i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu Marża na usługi medyczne – kalkulacja Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. – kalkulacja Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym Kontakt w sprawie dofinansowanie 791 050 444
Lista wybierających się lekarzy jest dostępna dla zalogowanych użytkowników.
Wybierasz się na konferencję? zaloguj się i poinfromuj innych lekarzy.
Czytanie i dodawanie komentarzy jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników.

Rejestracja w Konsylium24 jest bezpłatna. Zarejestruj się już teraz i korzystaj z wiedzy i doświadczenia innych lekarzy. Będąc razem każdy z nas osiągnie więcej.

Zarejestruj2

Najbliższe konferencje

Ostatnio zakończone konferencje

Konsylium 24 to miejsce, gdzie lekarze mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, uczestniczyć w ciekawych dyskusjach o problemach klinicznych lub o codziennej pracy lekarza

Konsylium 24 to serwis TYLKO DLA LEKARZY , gdzie możesz wypowiadać się bez obawy przed dostępem osób spoza środowiska lekarskiego.

Jeśli jesteś lekarzem , masz jakiś problem i szukasz porady, chcesz się podzielić swoimi spostrzeżeniami lub zobaczyć co myślą inni lekarze, dołącz do nas. Rejestracja i korzystanie z serwisu są bezpłatne.

Zarejestruj2

Ta strona używa cookies i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów w Polityce prywatności

Zamknij

Kontakt | Polityka prywatności | Netykieta | Regulamin | Klauzula informacyjna