- Tematyka: Marketing i Zarządzanie
- Specjalizacja: Wszystkie specjalizacje
- Miejsce: Warszawa, ul.Wolność 2, Warszawa
- Organizator: AMT SZKOLENIA DLA LEKARZY
- Kontakt: 502503188
- WWW: http://www.szkolenia-dla-lekarzy.pl
- Koszt uczestnictwa: 3700
Zaloguj się i podziel się z innymi lekarzami informacją czy warto się wybrać na tę konferencję. | ![]() |
![]() |
-
Informacje dodatkowe:
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA Część 1: ASPEKTY PRAWNE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ Podstawowe aspekty prawne i procedury prowadzenia placówki medycznej Rozszerzenie działalności placówki medycznej o zabiegi medycyny estetycznej Procedury związane prowadzeniem prawidłowej medycznej dokumentacji pacjenta Powikłania pozabiegowe – aspekt medyczny i prawny Tryb reklamacyjny w placówce medycznej – prawa i obowiązki placówki medycznej Trudne przypadki roszczeń i reklamacji pacjentów Część 2: ASPEKTY MARKETINGU PLACÓWKI MEDYCZNEJ Marketing – definicja, podstawowe pojęcia i instrumenty Analiza konkurencji i otoczenia podmiotu medycznego Plan i strategia marketingowa placówki medycznej – nowa placówka, istniejąca placówka, rozszerzenie usług Budowanie wizerunku i marki Promocja i komunikacja placówki medycznej – narzędzia online i offline Gdzie należy się reklamować i jak powinna wyglądać efektywna reklama adekwatna do oferty usług medycznych, grupy docelowej klientów i lokalizacji praktyki Media społecznościowe i Internet – najprostsze i najbardziej chwytliwe rozwiązania reklamowe/promocyjne Część 3: ASPEKTY FINANSOWE PROWADZENIA PLACÓWKI MEDYCZNEJ Zwiększenie efektywności prowadzenia działalności, czyli zmaksymalizowanie rentowności – napływ nowych pacjentów i utrzymanie już istniejących Kalkulacja kosztów, dochodów, przychodów i zysków, amortyzacja sprzętu, sprzęt w leasingu Marża na usługi medyczne – kalkulacja Inwestycje w placówkę medyczną: sprzęt, marketing, personel, nowości rynkowe itp. – kalkulacja Promocje – różne formy działań promocyjnych na usługi medyczne np. tworzenie pakietów zabiegowych i ich opłacalność Sprzedaż usług medycznych – stały proces oraz wybór nowych narzędzi i ścieżek sprzedaży Część 4: ASPEKTY AKTYWNEGO POZYSKIWANIA PACJENTA I NOWYCH KLIENTÓW Segmentacja i zarządzanie bazą pacjentów / klientów Nowy pacjent, stały pacjent, pacjent powracający – grupa docelowa pacjentów Docieranie do nowych grup pacjentów, ich pozyskiwanie i utrzymanie Oferowanie nowych usług wobec stałych pacjentów Kadra / pracownicy i marketing wewnętrzny w podmiocie medycznym Kontakt w sprawie dofinansowanie 791 050 444
Najbliższe konferencje
-
III Sympozjum Polskiego Towarzystwa Farmacji Klinicznej – Wrocław 2025
,, 19.09.2025 -
Krajowa Konferencja Pulmonologów i Mikrobiologów
Warszawa, 10.10.2025
Ostatnio zakończone konferencje
-
I edycja Polish Young Oncologists Forum
Warszawa, 13.06.2025 -
4. edycja konkursu MCSC Hospital Leadership Innovation
,, 10.06.2025 -
Konferencja AI & MEDTECH CEE
Warszawa, 10.06.2025 -
XXIV Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Alergia Astma Immunologia Kliniczna 2025
Łódź, 07.06.2025 -
III KONFERENCJA Polskiego Towarzystwa Postępów Medycyny – Medycyna XXI: Jak leczyć nowocześnie?
Warszawa, 07.06.2025
Konsylium 24 to miejsce, gdzie lekarze mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, uczestniczyć w ciekawych dyskusjach o problemach klinicznych lub o codziennej pracy lekarza
Konsylium 24 to serwis TYLKO DLA LEKARZY , gdzie możesz wypowiadać się bez obawy przed dostępem osób spoza środowiska lekarskiego.
Jeśli jesteś lekarzem , masz jakiś problem i szukasz porady, chcesz się podzielić swoimi spostrzeżeniami lub zobaczyć co myślą inni lekarze, dołącz do nas. Rejestracja i korzystanie z serwisu są bezpłatne.