System Monitorowania Kształcenia oczami kierownika specjalizacji
„Kierownik specjalizacji lekarskich to rola z misją”, mówi dla Kompendium24.pl dr n. med. Katarzyna Lewtak, specjalista zdrowia publicznego. Jak jednak zaznacza, kierownicy specjalizacji na co dzień mogą borykać się z wieloma problemami administracyjnymi, wynikającymi m.in. z korzystania z Systemu Monitorowania Kształcenia. Kłopoty z jego użytkowaniem zdarzają się nie tylko kierownikom, ale również samym specjalizantom. Z czego to wynika?
Celem wprowadzenie Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) było „uzyskanie spójnego zintegrowanego systemu gromadzącego i przetwarzającego dane na temat organizacji i przebiegu szkolenia personelu medycznego umożliwiającego efektywny przepływ informacji o procesie kształcenia pomiędzy jednostkami”*. Takie rozwiązanie pozwala na stałe monitorowanie przebiegu szkolenia, dostar...
Celem wprowadzenie Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych (SMK) było „uzyskanie spójnego zintegrowanego systemu gromadzącego i przetwarzającego dane na temat organizacji i przebiegu szkolenia personelu medycznego umożliwiającego efektywny przepływ informacji o procesie kształcenia pomiędzy jednostkami”*. Takie rozwiązanie pozwala na stałe monitorowanie przebiegu szkolenia, dostar...
Pełna treść dotępna tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nie masz jeszcze konta, zarejestruj się »